Kassahuset & Timetjek.
Vi är partners med Timetjek – Ett nytt och modernt webbaserat personalsystem som erbjuder Schemaläggning, Tidrapportering och Lönehantering med komplett Deklaration- och Bokföringsunderlag.
Gratis! Utöka efter behov.
Samla smarta funktioner för schema, lön och ekonomi – allt i ett personalsystem.
Registrera dig idag och få tillgång till framtidens personalsystem via Kassahuset. Du kommer att spara både tid och pengar.
- Börja att använda direkt
- Ingen bindningstid
- Inga kreditkortsuppgifter krävs
Schemaläggning
Med Timetjeks schemaläggningsfunktion kan du schemalägga din personal med en smidig drag & drop-lösning. Anställda får alltid tillgång till det senaste schemat direkt i mobiltelefonen.
Övergripande schema över personalen
- Kopiera schemalagd vecka
- Publicera schema vecko- eller månadsvis
- Se differens mellan schema och registrerad arbetstid
- Se preliminära personalkostnader
- Exportera och skriv ut schema
- Skicka ut öppna pass med SMS
Tidrapportering
Registrera arbetstider via mobil eller surfplatta. Slipp pappersliggare och ersätt med en elektronisk personalliggare som uppfyller alla Skatteverkets krav.
- Se GPS-koordinater via mobil tidsregistrering
- Registrera arbetstider enligt schema
- Exportera personalliggare till Skatteverket
- Registrera raster löpande eller efter bestämt schema
- Se vem som är på arbete i realtid
- Registrera kostförmån vid avslutat arbetspass
- Anställda kan ange kommentar vid varje tidsregistrering
- Få varning vid schemadifferens
Lönehantering
Skapa kompletta löner i Timetjek och få bankfil/banklista samt underlag för bokföring och arbetsgivardeklaration automatiskt.
- Skapa alla löner med ett knapptryck
- Betala löner med bankfil (ISO 20022, SUS m.fl.)
- Komplett bokföringsunderlag (.SIE-fil)
- Arbetsgivardeklaration till Skatteverket
- Resultat och kostnadsberäkning
- Krypterade lönesedlar till anställda enligt GDPR
- Automatiskt beräkning av semesterlön
- Frånvaro (Sjuk, VAB eller Föräldraledighet)
- Automatisk beräkning av rast, kost, ob med mera.
Personalsida för anställd
- Se registrerade arbetstider samt lämna förslag på korrigeringar
- Se det senaste schemat
- Se godkända lönesedlar
- Anmäl frånvaro eller semesterledighet
- Håll arbetsgivaren uppdaterad med aktuella personuppgifter
- Se digital kopia av ditt anställningsavtal
- Kan enkelt göra byten med kollegor samt ge bort och ta bort arbetspass
- Ange tillgänglighet vilka dagar man kan och inte kan jobba
Ekonomi
- Följ ditt företags lönsamhet innan bokslut
- Budgetera, skapa prognoser & få lönsamhetsrapporter varje dag.
- Erhåll kunskap för att göra nödvändiga justeringar till bättre och högre lönsamhet.
Ett urval av kunder som använder Timetjek
Prova Timetjek helt kostnadsfritt i 14 dagar och spara både tid och pengar. Du får fantastisk support och inga kreditkortsuppgifter krävs!
- Börja att använda direkt
- Ingen bindningstid
- Inga kreditkortsuppgifter krävs